Δευτέρα 30 Οκτωβρίου 2017

Η πιθανή πατρίδα μου, του Κάρλος Σάλεμ

(μετάφρ.: nathalie)


Η πατρίδα μου
είν' αυτή η κακοκαιρία
βρεγμένων χαρτιών
και δυσανάγνωστων γραμματοσήμων.
Η σημαία μου
ένα σώμα που φλέγεται.
Η πίστη μου
ένας χάρτης δίχως σύνορα.
Αποκάλεσέ με προδότη
και το προτιμώ
από το δικό σου επώνυμο σκλάβου
του κυρίου που είναι.
Υποτελής κανενός
για υπερβολικό καιρό.
Στρατιώτης ενός πολέμου
με αγκαλιές κατά βούληση
και δίχως στρατόπεδα αιχμαλώτων.
Πρέσβης του τίποτα.
Και τίποτα διπλωματικό.
Είμαι μόνος
ένας πολίτης της αγάπης
που δραπετεύει από τα μίση με διάταγμα.
Πρόσφυγας του καθήκοντος.
Λιποτάκτης
του θανάτου της επιθυμίας.
Αυτός που ποτέ δεν ζητά ανακωχή
και σχεδιάζει καμπύλες συνεργούς
στις γραμμές του εχθρού.
Υποψήφιος για το απόσπασμα
αν έρθεις μαζί μου.
Άπατρις
όλων 
όσων δεν είναι
η ουτοπία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου